Gå til innhold Hopp til søk

Ofte stillte spørsmål

Dersom du har spørsmål ved utfylling av søknadsskjema, kan du finne forslag til løsninger her.

 1. Jeg har bedt om nytt passord på e-post, men har ikke mottatt noen e-post.

  • Sjekk om e-posten fra oss kan ha kommet inn til din søpleboks. Denne sorteringen skjer i dine e-postinnstillinger, og kan ikke styres av oss.
  • Sjekk at e-postadressen du oppgir er riktig.
  • Ved stor pågang kan det forekomme at det tar lang tid før e-post sendes. Vennligst vent en stund, så sjekk innboks og søpleboks på ny.

 

2.  Tiden løper ut før jeg får lagret søknaden. / Jeg mister teksten når jeg lagrer.

  • Elektronisk søknadsskjema har av sikkerhetsmessige årsaker, en tidsbegrensning
  • Søknadsteksten kan eventuelt klargjøres før du starter utfylling av søknadsskjema
  • CV/kompetanse kan redigeres på "Min side" etter at søknadsskjemaet er sendt inn frem til søknadsfrist.

 

3. Jeg finner ikke riktig alternativ i forhold til min utdanning.

  • Velg alternativet "annet".

  

4. Jeg har ikke studiepoeng og kommer ikke videre før jeg har fyllt ut dette feltet.

  • Sett "1" (tallet ett) i feltet for studiepoeng.

 

Dersom denne informasjonen ikke var til hjelp, kan du kontakte personalavdelingen. Ta helst kontakt på e-post:

helene.steinmoen@notodden.kommune.no - (eventuelt telefon 35015038) 

aslaug.flugon@notodden.kommune.no - (eventuelt telefon 35015070)



Kontaktinformasjon

Notodden kommune

Telefon
35 01 50 00

picture2

Utviklet av Sem & Stenersen Prokom AS