Gå til innhold Hopp til søk

Generell informasjon og organisering

På Innkjøpssidene finnes det informasjon om innkjøp i Notodden kommune. Både ansatte og leverandører kan benytte seg av aktuell informasjon her.

Organiseringen av innkjøp er bygget på prinsippet om desentralisert utøvelse og utførelse. Det betyr at myndighet til å iverksette innkjøp av varer og tjenester normalt følger med og reguleres sammen med delegering av budsjettmyndighet.

Vi har samtidig en sentral innkjøpsfunksjon som skal bidra med kompetanse, informasjon, bistand/service og ikke minst oppfølging av inngåtte avtaler og kontroll i forhold til sentrale regelverk.

En viktig del av sentral innkjøpsfunksjon er også denne siden med linker til både informasjon og tjenester, samt konkrete innkjøpsavtaler.

Innkjøpsfunksjonen er organisatorisk lagt direkte under rådmannen.



picture2

Utviklet av Sem & Stenersen Prokom AS